אודות

מרכזי השירות של שגריר – הדרך הנכונה לטיפול בנזקי תאונה

החל מחילוצי הדרך ועד להשבת הרכב אל הכביש, קבוצת שגריר אתכם לאורך כל הדרך. על כן, לצד שירותי החילוץ והגרירה, שגריר מפעילה 8 מרכזי שירות בפריסה ארצית שפועלים בהסדר עם כל חברות הביטוח וחלק מחברות ההשכרה והליסינג. המרכזים מתמחים בתיקוני פחחות וצבע. לרשימת הסניפים

לצד תיקוני פחחות וצבע מקצועיים, לקוחות שגריר נהנים גם מ:

  • גרירה למרכז השירות – חינם גם למי שאינו מנוי!
  • רכב חלופי לתקופת התיקון – מפתח תמורת מפתח
  • פריסה ארצית – תל אביב, ירושלים, חיפה, אשדוד, נתניה, רעננה, פתח תקווה וחולון.
  • מוקד שירות 24/7
  • מחלקה מיוחדת לטיפול בתביעות צד ג'

בכל אחד ממרכזי השירות פועלת מחלקה מיוחדת לטיפול בתביעות צד ג'. מרגע שהרכב שלך מעורב בתאונה, כל מה שצריך לעשות זה לחייג למוקד שגריר *8888 ולבקש שירות באחד ממרכזי הישרות.

אנחנו נדאג לאסוף את הרכב ולהביא אותו אל מרכז השירות. בזמן שהרכב בתיקון, הצוות המשפטי ייצור קשר עם חברות הביטוח ויטפל עבורכם בכל הבירוקרטיה והניירת הקשורים לתביעה.

בינתיים, תוכלו ליהנות מרכב חלופי, על בסיס מפתח תמורת מפתח, עד לסיום הטיפול. במידת הצורך, תוכלו גם ליהנות משירות דליברי שיביא לכם את הרכב המתוקן עד הבית.

מעוניינים לשמוע עוד על מוסכי הפחחות והצבע של שגריר?

השאירו פרטים וצוות מרכזי השירות לרכב ישוב אליכם בהקדם.

נתקעתם בצד הדרך? דרוש סיוע מיידי?

שירותי הדרך והגרירה של שגריר זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

חייגו עכשיו *8888 ואנחנו בדרך.

 

*8888
ראשי
אודות שגרירהחזון שלנומדוע דווקא שגרירכתבו עלינושגריר במדיה
השירותרכב חלופימחירון למנויים פרטייםמחיר שרותים כתבי שירות
אודותרשת מוסכי פחחות וצבעכיסוי פנסים ומראות צדטופס דיווח תאונהמן העתונותסניפי רשת מוסכי פחחות וצבע
שירות כולל ללקוחעלינוש.כ.ל מקיףכתבי שרות לפעילות שכל
סופר מיני
הכרזות והודעות - קשרי משקיעים, קבוצת שגריר
פניות הציבור
מאמריםדרושיםתנאי שימושמפת האתר
English Englishעברית עברית

מתלבטים?
רוצים לדבר איתנו?